Fabula
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Last Days

Go down 
ForfatterBesked
Anonym
Gæst




Last Days Empty
IndlægEmne: Last Days   Last Days Icon_minitime31.03.10 17:28

Last Days LastDays-1


År 2020:
,,Stay inside, avoid contact with people who are already contaminated. I repeat avoid contact. People under thirty will be moved to safety immediately. I repeat, do not seek contact and stay inside. If a loved one is contaminated lock yourself call for help.”

Man siger at virussen der ramte i år 2020 var plantet af terrorister, om det er sandt ved jeg ikke og det er i bund og grund skide ligegyldigt. Det eneste der rent faktisk er vigtigt var hvad virussen gjorde. Den skabte mennesker der var… anderledes. I starten når nyhederne flød over tv-skærmen og jeg sad trygt og godt mellem mine forældre, var det ikke til at forstå at der fandtes en virus der kun ramte voksne og gjorde dem til dyr der kun levede for at jage og æde. Jage og æde.
-Ukendt


Spillet forgår i London i år 2050, tredve år efter virussen først slog til og udspiller sig i en verden af fortvivlelse, smerte og en konstant kamp for overlevelse.
Efter virussen først slog igennem gik det hurtigt op for folk at den kun ramte de over 30, og derfor er det lovpligtigt at alle over 30 bliver aflivet.
For at overleve i denne verden må man stå sammen, man kan ikke stå alene, og derfor er London fyldt med bander der består af unge i deres desperate kamp for at overleve.
Men det er ikke kun zombierne man skal frygte, også banderne skaber skræk og rædsel, og vold er en del af hverdagen. Man kæmper for territorier, for mad og for status.
Alle bander er forpligtet til at aflive medlemmerne når de fylder 30, men om det er alle der gør det er usikkert og der bliver flere og flere zombier for hvert år der går.

Vil dette føre til en ny kataklysme? Eller vil de unge kunne skabe en verden der er værd at leve og som med tiden kan blive tryg?
Det er op til dig.

Tilbage til toppen Go down
 
Last Days
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fabula :: IRLen :: Reklamer-
Gå til:  
Opret et forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner