Dette er også sendt ud på mail:
"Kære alle brugere af Fabula
Jeg ved, at mange ikke rigtig har været på siden på det seneste, men jeg håber, at når påsken er ovre,
at det så ændrer sig, og vi begynder at se mange af jer igen.
Det er dejligt at se, at vi er nogle stykker, der er jævnligt online og forbi siden og giver den lidt liv
Ofte går vi alle forbi hinanden, men skriv i boksen, når I kommer forbi, for ofte når folk at se, hvad I har skrevet og kan svare jer,
selvom I måske ser ud til at være alene, når I lige kommer ind.
På Fabula er der nu kommet et nyt board til legender fra Fabula. I er alle velkomne til at poste historier,
der kunne være legender og fortællinger fra Fabula, der er gået ned igennem tiden. De kan selvfølgelig bruges ingame
Jeg ved, at blandt andet Koneko arbejder på nogle, selvom både hun og jeg har så travlt, at det kan være, at hun skriver en plotlinje,
jeg skriver udkast, og hun så skriver det rent, inden en af os poster det.
Legender kan være alt lige fra til, hvordan folket blev dannet, hvorfor en af deres kulturssærheder er som den er, eller til et objekt, der findes på planeten.
Den, der er lagt ud i dag (d. 4. april kl. 1520) er f.eks. om min Sonias halskæde
Derudover er der kommet et nyt plot op i dag, og vi har nu tre kørende.
Det første er om middelalderlandet Aurora, hvor vi stadig lige mangler at få et par roller besat, før den kan spilles.
Så er der Kirsebærdalen, der er inspireret af Japan og japansk kultur.
Den nyeste er ikke henlagt til et bestemt sted på Fabula. Det er en vampyrkrig mellem to klaner og så er der selvfølgelig også vampyrjægerne.
Har I selv idéer til plots, så skriv dem endelig ind, og hvis I mangler lidt hjælp til at udvikle et, men har nogen idéer, så skriv på Opslagstavlen
Det er vist det sidste nye her fra
Hilsen Sonia"