Fabula
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Ireno RPG side

Go down 
ForfatterBesked
Chel
Gæst




Ireno RPG side Empty
IndlægEmne: Ireno RPG side   Ireno RPG side Icon_minitime22.07.10 19:37

Jeg vil gerne præsentere mit rollespil, Ireno, for jer.
Det er et ganske klassisk fantasy-rollespil, der foregår i det selvopfundne verden, Ireno.
Der er mulighed for at spille mange forskellige racer og vi ser gerne gode væsner da vi har mange onde, men det er selvfølgelig op til en selv.

Hver rollespilskarakter har nogle færdigheder som gør deres person helt unik, der er ud over det nogle specialle magiske evner til hver race.
Verden er delt op i 3 Lande Ynisti, Neligero og Trilkstad 'de gode' og 'de onde' som bekriger hinanden på grund af Fredens bogs forsvinden

Rollespillet har eksisteret i snart 2½ år oprettet feb. 8, 2008, 8:30pm, og på trods af at vi har haft nogle problemer i løbet af tiden er vi på vej op igen og har pt 94 medlemmer hvor af største delen er aktive.

Vi ønsker os dog flere spillere så hvis du finder siden spændende så tjek den dog ud Wink

Vi er 5 admins på Ireno, men historien og siden er oprindeligt skabt af mig, - mit brugernavn er Akurina.

Ireno RPG side Back1


Linket:
Tilbage til toppen Go down
 
Ireno RPG side
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kreativitet - en hel anden side
» Er denne side noget for dig?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fabula :: IRLen :: Reklamer-
Gå til:  
Free forum | Sports and Hobbies | Individual sports | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner