Fabula
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Det Næste Eventyr

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sonia

Sonia

Antal indlæg : 217

Det Næste Eventyr Empty
IndlægEmne: Det Næste Eventyr   Det Næste Eventyr Icon_minitime17.02.10 20:54

Jeps, mit første lille plot er, at Sonia skal ud og finde ud af, hvor hendes halskæde stammer fra, og hvem, der satte ild til familiens hus, da hun var lille. Hun har ikke meget at gå efter, men jeg regner med, at hun skal møde en masse på sin rejse - good guys and bad guys. Men så har I lige en fornemmelse af, hvad hun laver

Rakcha skal ud og blive lidt mere opmærksom på, hvad verdenen er for noget, så der er brug for en med en smule tålmodighed, da hun er noget sky, men samtidig også yderst nysgerrig. Der har jeg intet større endnu, selvom jeg regnede med, at hun måske ville forlade sin flok på et tidspunkt Smile

Kath skal have udfordringer. Jo flere, jo bedre. Folk, der tirrer hende, går hende på, og ellers prøver at vise hende, at verdenen ikke er, som hun tror, da hun har været vant til at styre alting omkring hende. Men pas på, hun er en ilter tøs Wink

Ellers modtager jeg gerne forslag her i tråden til, hvad mine stakkels piger kan indgå i af historier Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lorinda

Lorinda

Antal indlæg : 14

Det Næste Eventyr Empty
IndlægEmne: Sv: Det Næste Eventyr   Det Næste Eventyr Icon_minitime31.03.10 14:31

Nu er min Arhez (og jeg) rimelig ny her på boardet, men umiddelbart tror jeg, at Kath finder en værdig modstander i hende Smile
Sonia

Sonia

Det Næste Eventyr Empty
IndlægEmne: Sv: Det Næste Eventyr   Det Næste Eventyr Icon_minitime31.03.10 16:34

Ja, de er jo af samme race, så most likely. Hvis de altså kan finde noget at være uvenner over XD
Men lige en note.... hvis du først sætter Arhez i spil udenfor Aurora, så kan hun ikke være smed i Aurora, fordi Aurora er et lukket land, jf. din forespørgsel under det plot.
Lorinda

Lorinda

Antal indlæg : 14

Det Næste Eventyr Empty
IndlægEmne: Sv: Det Næste Eventyr   Det Næste Eventyr Icon_minitime01.04.10 10:33

Ja, jeg tænkte godt over det... men valgte så, at jeg nemmere kunne spille en, der ikke er bundet så meget af sted... så smede-idéen er droppet igen
Sonia

Sonia

Det Næste Eventyr Empty
IndlægEmne: Sv: Det Næste Eventyr   Det Næste Eventyr Icon_minitime01.04.10 11:38

Bare i orden da Wink Så skal vi bare i gang Very Happy
Sponsoreret inhold

Det Næste Eventyr Empty
IndlægEmne: Sv: Det Næste Eventyr   Det Næste Eventyr Icon_minitime

Det Næste Eventyr
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fabula :: IRLen :: Opslagstavlen-
Gå til:  
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner