Fabula
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 SØGES!

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 32
Join date : 12/01/10

SØGES! Empty
IndlægEmne: SØGES!   SØGES! Icon_minitime22.02.10 23:52

Jeg søger en, der kan lave ikoner til min side Fabula, der er lavet på forumotion

Der er tale om ikoner til vores header, altså "Hjem", "Kalender", "FAQ", "Søg", "Brugere", "Grupper", "Profil", "Beskeder", "Log in", "Log Out", "Tilmeld". De må helst ikke være mere end 25 pix høje, og de skal egentlig bare have teksten, så det ser pænt ud i forhold til sidens layout.

Derudover kunne jeg godt bruge en, der var super hardcore til html, der ved, hvad han/hun laver, da dette ikke bare er proboards html, der sikrer, at man ikke ødelægger hele siden ved en enkel fejl. Det gør den altså her!
HTML-koderen skal kunne finde ud af at rykke selve tekstindholdet i vores meddelelser tættere sammen, ligesom når man bruger 'blockqoute' på proboards. Sådan skal det se ud som standart. Og så skal C-boksen ned i footeren. Derudover kunne jeg godt bruge, at linjeafstanden bare var en lille smule større.

Skulle der så være en, der brænder inde med super gode idéer til farvesammensætningen til siden, så hører jeg også gerne, men jeg vil gerne understrege, at jeg gerne vil holde farven i primært lilla/rosa eller grøn/blå/grå, og stadig således, at siden virker lys.

Og jeg modtager hellere end gerne også forslag til sidens logo/billede i headeren.
Tilbage til toppen Go down
https://fabula.danskforum.net
 
SØGES!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fabula :: Det overordnede :: Nyheder og beskeder fra Admin-
Gå til:  
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner