Fabula
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 De første spørgsmål

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 32
Join date : 12/01/10

De første spørgsmål Empty
IndlægEmne: De første spørgsmål   De første spørgsmål Icon_minitime17.02.10 19:59

Jep. Det er lige et par udsnit fra en msn samtale mellem mig og en anden på siden.
Det kan være, at der er et par generelle spørgsmål imellem Smile
Selve spørgsmålene er markeret med fed.

~Addy~ :
*lad mig lige få styr på et par ting o.o en familie skal have samme race, right?

Sonia:
*Jo --- men ikke nødvendigvis samme aura...
Og Sonia og Rakcha er halvsøskende og har ikke samme race... Rakchas mor var Lupinus, og det er Rakcha. Begge Sonias forældre var magimorf, så det er Sonia Smile



~Addy~ siger:
*okay så ^^
*og hvordan var det med auraer? Der skulle være én dominerende, men måtte man have flere i den?

Sonia:
*Man har en, ja, men derfor kan man godt have elementer fra de andre i ens personlighed - det er jo den, der afgør auraren Smile



~Addy~ siger:
*nu ved jeg, det er et rimelig tidløst univers, men hvor langt fremme er vi? Er det middelalder-agtigt eller fremtids-agtigt? o.o
*-.-' jeg mener: fremtidsagtigt = nutidigt

Sonia siger:
*both ---
*afhænger af, hvor du er henne i verdenen Smile

~Addy~ siger :
*såååh, er man i byen kan der være biler osv? Og ude på landet kan man køre i hestevogn?

Sonia siger:
*jeps Smile

~Addy~ siger:
*jaih, så kan Addy godt være ryger igen :3

Sonia siger:
*ja da Very Happy



~Addy~ siger:
*hvad så hvis to racer finder sammen, men de ikke har samme kønsomgang? F.eks. den hunde-ting og Flame-tingen? o.o
*adoptere man så? XD

Sonia siger :
*ja, det er man nok nødt til xD
Tilbage til toppen Go down
https://fabula.danskforum.net
 
De første spørgsmål
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvor kommer de stemmer fra ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fabula :: Det overordnede :: Andet :: Spørgsmål-
Gå til:  
Opret et forum på Forumotion | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner